Cursele regulate de transport international de persoane in Germania sunt efectuate cu microbuze VIP dotate cu aer conditionat, catre orice destinatie, persoanele fiind transportate la domiciuliu.
Plecarile de transport persoane cu microbuzele VIP au loc din statiile licentiate DonTur atat din romania cat si din Germania.
Datorita extinderii parcului auto cu autocare si microbuze moderne societatea noastra ofera servicii de transport persoane in Germania si retur, circuland in toata Germania la destinatia dorita de catre calator. Realizam transport cu autocare si microbuze moderne si in alte tari precum Austria, Franta, Italia, Spania.
Acum puteti sa faceti rezervare si online de pe site-ul nostru din seciunea rezervare catre destinatiile Germania, Italia, Franta, Spania, Austria si va vom contacta noi pentru a va confirma
rezervarea.
Contact – 0757 013 500
Informatii bagaje
1. Din motive de siguranta nu sunt admise la transport materiale explozive ,munitie, artificii , materiale iritante,gaze comprimate (butan,propan,oxigen), lichide inflamabile (acetona,benzina,etc.) si toate celelalte articole mentionate care sunt interzise prin hotararile in vigoare.
2. Calatorii sunt obligati ca in statiile de coborare sa-si supravegheze bagajele. In caz de neurmarire a bagajelor firma nu raspunde de acestea.
3. Transportatorul nu este responsabil pentru deteriorarea obiectelor si bunurilor interzise la transport care sunt introduse in bagaj, si nici pentru articolele fragile sau perisabile, pentru obiecte care au o valoare speciala cum ar fi bani, bijuterii, argintarie, metale pretioase, titluri de valoare, garantii ori alte valori, chei, documente de afaceri, pasapoarte si orice alte documente de identitate ori esantioane care sunt incluse in bagajele inregistrate, cu sau fara stirea transportatorului.
Transportatorul nu este raspunzator pentru nicio dauna rezultata din nerespectarea oricaror legi aplicabile, regulamente, ordine, cereri sau cerinte impuse de un organism guvernamental.
4. Transportatorul nu este raspunzator pentru vatamarile cauzate pasagerilor sau pentru daunele produse bagajelor de catre obiectele continute in bagaje. Orice pasager ale carui obiecte introduse in bagaje cauzeaza vatamari altui pasager, deteriorari ale bagajelor acestuia ori bunurilor transportatorului, sau oricarei alte proprietati pe care acesta o trasporta, va despagubi transportatorul cu privire la toate pierderile si cheltuielile de orice natura suportate de acesta ca urmare a acestui fapt, in conformitate cu legea romana.
5. În cazul pierderii, deteriorării totale sau parţiale, sau distrugerii bagajului, posesorul de drept are obligaţia de-a aduce la cunoştinţă delegatului firmei transportatoare (agent de turism, şofer etc) aceste fapte, prin formulare în scris a unei reclamaţii, cel mai târziu la momentul finalizării călătoriei. ORICE RECLAMŢIE ULTERIOARĂ NU VA FI LUATĂ ÎN CONSIDERARE ŞI NU SE ACCEPTĂ ACORDAREA DE DESPĂGUBIRI.
6. Răspunderea transportatorului este limitata numai la daunele produse in timpul transportului. In legatura cu bagajele inregistrate, pasagerul poate actiona impotriva transportatorului care a emis biletul sau împotriva oricarui alt transportator care a efectuat transportul in timpul caruia s-a produs dauna. Transportatorul nu este răspunzător pentru daunele produse bagajelor neinregistrate, cu exceptia cazului in care pasagerul dovedeste ca daunele au fost cauzate din neglijenta grava a transportatorului.
Conditii de transport
1. Transportatorul se obliga sa depuna eforturi pentru a transporta pasagerul si bagajele cu promptitudine.
2. Calatorii se vor prezenta pentru imbarcare, cu 30 de minute inainte de ora plecarii, pentru intocmirea formalitatilor de imbarcare.
3. Nicio plecare in cursa nu poate fi amanata (intarziata) din cauza intarzierii calatorilor. In cazul neprezentarii calatorilor la cursa, transportatorul dispune de loc in interesul sau.
4. Asigurarea medicala ESTE RECOMANDATA dar nu este inclusa in pretul biletului.
5. Transportatorul nu îşi asumă răspunderea cu privire la documentele de trecere a frontierei, necorespunzătoare sau incomplete. In cazul intreruperii calatoriei din vina calatorului (inclusiv intoarcerile din VAMA), biletul de calatorie isi pierde valabilitatea, iar contravaloarea biletului nu se restituie.
6.Transportatorul nu isi asuma nicio raspundere asupra continutului si cantitatii bagajelor, inclusiv raspunderea vamala.Calatorul este obligat sa respecte legislatia in vigoare cu privire la acest lucru (N.B. Cantitatea maxima de tigari admisa la transport este de 10 pachete!).
7. Locul inscris pe biletul de calatorie este orientativ.
8. Pe parcursul deplasarii, calatorul va pastra asupra lui, la indemana, biletul in original si documentul de indentitate.
Biletele
1. Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si constituie dovada incheierii contractului de transport intre transportator si pasagerul al carui nume este inscris in bilet. 2. Biletele fara stampila agentiei emitente nu sunt valabile. 3. Biletele pierdute, distruse sau furate nu se inlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar pasagerul nu va fi despagubit in astfel de cazuri. 4. La cumparare, pasagerul trebuie sa verifice corectitudinea datelor de calatorie si de identitate inscrise pe bilet si sa solicite pe loc corectarea, in cazul unei neconformitati. Transportatorul nu raspunde pentru erorile descoperite la imbarcare si poate refuza imbarcarea.
Contact
Tel: +40767045000
Tel: +40263360980
Email: info@dontur.ro